Bilingvální vzdělávání na polských základních školách na území Těšínského Slezska – Bc. Dana Kostková
Bc. Dana Kostková
Diplomová práce
Bilingvální vzdělávání na polských základních školách na území Těšínského Slezska
Bilingual Education at Polish Elementary Schools in Silesia
Anotace:
Za vznikem této diplomové práce stojí snaha zjistit, co je bilingvismus a bilingvální vzdělávání a jaké možnosti u nás představuje, především ale získat informace o polských základních školách na území Těšínského Slezska v ČR a o tom jaké výhody či nevýhody může toto studium přinášet. Práci lze rozlišit na část teoretickou a empirickou. Na začátku práce, tedy v části teoretické, se zajímám o bilingvismus …víceAbstract:
My graduation theses is about bilingual Education at Polish Elementary Schools in Silesia. First part of thesis puts mind to phenomenon bilinguality. In second chapter I explain conception of bilingual education. Third part of thesis describes Polish Elementary Schools in Silesia. After that follows research part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fhqr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenost učitelů 1. stupně základní školy s žáky s dyskalkulií
Katka ŠMIHULOVÁ