Barbora Zachová

Master's thesis

Analýza značky společnosti Slevomat

Brand analysis of Slevomat.cz Ltd.
Anotácia:
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu …viac
Abstract:
Master´s thesis named Brand Analysis of Slevomat deals with the perception of this Czech brand by the end costumers. Perceived image is determined based on my own research. This diploma thesis consists of one theoretical and three practically oriented chapters. The first chapter serves as a theoretical basis for understanding the whole thesis. The second part focuses on selected company. This part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69380

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod