Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele – Filip Lukosz
Filip Lukosz
Bakalářská práce
Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele
How do new trends in fashion marketing influence the purchasing decisions of the end consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá nové trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na konečného spotřebitele. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy a aktuální trendy, praktická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci Footshopu. Návrhová část představuje strategie pro zefektivnění komunikace, implementaci chatbotů a rozšířenou realitu pro zkoušení oblečení, v obchodě Footshop. V závěru jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis examines new trends in fashion marketing and their impact on the end consumer. The theoretical part analyzes fundamental concepts and current trends, while the practical part focuses on the marketing communication of Footshop. The proposal part presents strategies for streamlining communication, implementing chatbots, and using augmented reality for trying on clothes at the Footshop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Wiederman, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.
Daniel HORN