Michal Kubiczek

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu obchodního řetězce Tesco (Třinec)

The Analyse of Marketing Mixture of Tesco Stores (Trinec)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu obchodního řetězce Tesco. Teoretická část popisuje nástroje marketingového mixu („4P“) a charakteristiku společnosti Tesco. V praktické části je řešen rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a propagace. Dále uvedeno srovnání Tesca s jinými obchodními řetězci z pohledu marketingového mixu. Závěr je věnován …více
Abstract:
This thesis deals with the analyze of marketing mixture of Tesco Stores. Theoretical part of thesis describes components of marketing mixture („4P“) and characteristics of Tesco Company. In practical part is solved analyse of components of marketing mixture, and it’s product, prize, distribution and promotion. There is also mentions compare of Tesco with others shop chain in area of marketing mixture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Igor Černý
  • Oponent: Petr Ondrašík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava