Analýza marketingového mixu obchodního řetězce Tesco (Třinec) – Michal Kubiczek
Michal Kubiczek
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu obchodního řetězce Tesco (Třinec)
The Analyse of Marketing Mixture of Tesco Stores (Trinec)
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu obchodního řetězce Tesco. Teoretická část popisuje nástroje marketingového mixu („4P“) a charakteristiku společnosti Tesco. V praktické části je řešen rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a propagace. Dále uvedeno srovnání Tesca s jinými obchodními řetězci z pohledu marketingového mixu. Závěr je věnován …viacAbstract:
This thesis deals with the analyze of marketing mixture of Tesco Stores. Theoretical part of thesis describes components of marketing mixture („4P“) and characteristics of Tesco Company. In practical part is solved analyse of components of marketing mixture, and it’s product, prize, distribution and promotion. There is also mentions compare of Tesco with others shop chain in area of marketing mixture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/75871
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Igor Černý
- Oponent: Petr Ondrašík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBICZEK, Michal. \textit{Analýza marketingového mixu obchodního řetězce Tesco (Třinec)}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/azw6xu/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček -
Odměňování pracovníků ve společnosti Tesco a.s.
Kristína Blažičková -
Kariérní rozvoj zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores a.s.
Sabina Motalíková -
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ