Podpora žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga – Lucie MROZOVSKÁ
Lucie MROZOVSKÁ
Diplomová práce
Podpora žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga
Support for students in need of support measures by a school special pedagogue
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na podporu žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je členěna do tří kapitol, přičemž první kapitola teoretické části je zaměřena na žáky s potřebou podpůrných opatření na základní škole. Tato kapitola se blíže věnuje žákům s vybranými druhy speciálně pedagogických potřeb …víceAbstract:
The thesis focuses on the support for students in need of support measures by a school special pedagogue. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into three chapters, with the first chapter of the theoretical part focusing on pupils with support needs in primary school. This chapter takes a closer look at pupils with selected types of special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MROZOVSKÁ, Lucie. Podpora žáků s potřebou podpůrných opatření ze strany školního speciálního pedagoga. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Vliv podpůrných opatření na klima třídy a školní družiny
Michaela ŠÍRKOVÁ -
Vliv podpůrných opatření na klima třídy a školní družiny
Michaela ŠÍRKOVÁ -
Vliv podpůrných opatření na školní úspěšnost žáků
Tereza SKALICKÁ -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová