Ing. Petra Saidlová

Bakalářská práce

Komunikační mix společnosti M a M Reality

Communication mix of the company M a M reality holding a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingového mixu společnosti M&M reality holding a.s., která se zabývá zprostředkováním prodeje nemovitostí. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagační strategie firmy. Hlavní důraz klade bakalářská práce na komunikační marketing, a to především na analýzu celkového komunikačního mixu a hledání případných nedostatků v současném stavu …více
Abstract:
This thesis analyzes the state of marketing mix of M&M reality holding, a. s. which is engaged in real estate brokering. The goal of this thesis is to design precautions for improvement of promotional strategy of the company. Main emphasis is placed on communication marketing, specifically on analysis of the overall communication mix and on search for possible deficiencies in current state of promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Saidlová, Petra. Komunikační mix společnosti M a M Reality. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní