Ing. Vojtěch Michel

Master's thesis

Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit

Sales Strategy of Design Lighting Collections Made by Lasvit
Abstract:
Cílem této diplomové práce je seznámení se ze vznikající strategii prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit a zhodnocení její kompletnosti, funkčnosti apod. Tato práce analyzuje vznikající strategii z několika různých úhlů, jako jsou: stanovení obecné strategie, cenové strategie, strategie budování značky, mezinárodně obchodní strategie a retailingové strategie (strategie maloobchodního …more
Abstract:
In this thesis, I present the sales strategy of design lighting collections made by Lasvit that has been developed recently. I have evaluated how complete it is and whether it works well. I have analyzed various aspects of that strategy, such as the general strategy determination and the pricing, brand building, export and retailing strategies. The analysis shows that the new strategy is basically …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Michel, Vojtěch. Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN