Analýza marketingového mixu firmy Orbital International Ltd. – Vendula Široká, DiS.
Vendula Široká, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu firmy Orbital International Ltd.
Analysis of the Marketing Mix of Orbital International Ltd.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu firmy Orbital International Ltd., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na marketingové nástroje, které firma v současnosti využívá. Dále pak se zaměří ve výzkumu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.