Mgr. Eliška Vlčková

Master's thesis

Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy

Co-teaching as a form of support for beginning teachers at primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou jako formou podpory začínajícím učitelům na prvním stupni základních škol. Cílem práce je popsat kooperaci dvou učitelů při přípravě, realizaci a evaluaci tandemové výuky a zjistit, v čem může tandemová výuka pomoci začínajícím učitelům. Práce vymezuje přínosy a rizika této výuky ve vztahu k začínajícím učitelům a popisuje, co je klíčové pro fungující kooperaci …more
Abstract:
The diploma thesis deals with co-teaching as a form of support for beginning teachers. The aim of the thesis is to describe the cooperation between two teachers during the preparation, implementation, and evaluation of co-teaching at primary schools and to find out how cooperative teaching can be useful for beginning teachers. The thesis defines the benefits and risks of this teaching depending on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta