Mgr. Eliška Vlčková

Master's thesis

Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy

Co-teaching as a form of support for beginning teachers at primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou jako formou podpory začínajícím učitelům na prvním stupni základních škol. Cílem práce je popsat kooperaci dvou učitelů při přípravě, realizaci a evaluaci tandemové výuky a zjistit, v čem může tandemová výuka pomoci začínajícím učitelům. Práce vymezuje přínosy a rizika této výuky ve vztahu k začínajícím učitelům a popisuje, co je klíčové pro fungující kooperaci …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with co-teaching as a form of support for beginning teachers. The aim of the thesis is to describe the cooperation between two teachers during the preparation, implementation, and evaluation of co-teaching at primary schools and to find out how cooperative teaching can be useful for beginning teachers. The thesis defines the benefits and risks of this teaching depending on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training