Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Ivan Prokhorov
Bc. Ivan Prokhorov
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer behavior
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je „Segmentace trhu a analýza chování zákazníka“. V teoretické části je popsán proces segmentace trhu a existující kritéria a fáze segmentace. Dále pojednávám o metodě STP čili o marketingovém mixu se všemi jeho prvky, targetingu a positioningu. Na konci teoretické části popisuji, co je SWOT analýza a druhy konkurence. Druhá, praktická část obsahuje popis společnosti Nestlé …víceAbstract:
The theme of my bachelor thesis is "The market segmentation and analysis of customer behavior". In the theoretical part is described the process of market segmentation and existing criteria and segmentation phase. I describe the STP method or marketing mix with all its elements, targeting and positioning. At the end of this chapter, I describe what SWOT analysis mean and describe different kinds of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gjxtf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se zdravou výživou v České republice.
Kristýna Hráčková -
Analýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb
Martina Plucková -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
Jiří Chytil -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa