Návrh zavedení nového produktu na trh – Bc. Alena Fišerová
Bc. Alena Fišerová
Diplomová práce
Návrh zavedení nového produktu na trh
Proposal for the introduction of a new product on the market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá představením nového výrobku firmy Rotor Clip na polský trh. Teoretická část vymezuje východiska a definice základních pojmů jako marketing, trh, marketingový mix, konkurence, životní cyklus výrobku a strategie. Základem pro návrh optimální strategie byla analýza vnějšího a vnitřního prostředí v rámci odvětví. Cílem diplomové práce je návrh na zavedení nového výrobku a jeho …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the launching new products of Rotor Clip Company and the polish market. The theoretical part defines basic terms related to marketing, market, marketing mix, competition, life cycle of product and strategy. The final proposal was created based on the results of analysis within the internal and external environment of company.The main target is to create a proposal of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva