Specifika edukace žáků s kombinací autismu a sluchového postižení – Jana ŠIMÍČKOVÁ
Jana ŠIMÍČKOVÁ
Diplomová práce
Specifika edukace žáků s kombinací autismu a sluchového postižení
Particularities of Education of Students with Combination of Autism and Hearing Impairment
Anotace:
Diplomová práce pojednává o sluchovém postižení a autismu a jejich různých typech. Dále se zabývá diagnostikou těchto postižení. V práci je také uvedeno základní dělení kombinovaných postižení. V praktické části jsou kvalitativním výzkumem zjišťovány specifika edukace žáků takto postižených.Abstract:
The diploma thesis deals with hearing impairment and autism and different kinds of these handicaps. Furthermore, it deals with diagnosis of these impairments. The thesis includes basic division of combined impairments. The particularities of education of such impaired students are looked into by qualitative research in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMÍČKOVÁ, Jana. Specifika edukace žáků s kombinací autismu a sluchového postižení. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost u dětí se specifickým typem kombinovaného postižení
Helena Jírů -
Zásady komunikace s osobami se sluchovým postižením a její specifika podle typu sluchového postižení
Eliška Šotíková -
Diagnostika komunikace předškolních dětí s poruchou autistického spektra optikou předvýzkumu
Kristina NOVOTNÁ -
Pedagogická diagnostika dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Klára KOŠÍČKOVÁ -
Diagnostika v MŠ
Jarmila Adamcová -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva