Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku – Martina ŠINDLÁŘOVÁ
Martina ŠINDLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku
Risks of specific learning disabilities in preschool left-handed children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá riziky specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je představit rizika specifických poruch učení u dětí v běžných mateřských školách, konkrétně u leváků v předškolním věku. Práce se člení na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které jsou věnovány předškolnímu vývojovému období s jeho specifiky, dále …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the risks of specific learning disabilities in left-handed preschool children. The aim of the bachelor thesis is to present the risks of specific learning disabilities in children in regular kindergartens, specifically in preschoolers. The work is divided into theoretical and research part. The theoretical part contains three chapters, which are devoted to the preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDLÁŘOVÁ, Martina. Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rizika specifických poruch učení u žáků s narušenou komunikační schopností.
Karolína CIBUZAROVÁ -
Metodický materiál zaměřený na předcházení vzniku rizika specifických poruch učení u předškolních dětí
Julie SMOLÍKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Prevence vzniku rizik specifických poruch učení v mateřské škole v Kameničkách
Kristýna Marková -
Komunikační kompetence dětí v riziku specifických poruch učení
Kateřina Chaloupková -
Děti v riziku specifických poruch učení v mateřských školách
Veronika Legnerová