Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku – Martina ŠINDLÁŘOVÁ
Martina ŠINDLÁŘOVÁ
Bachelor's thesis
Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku
Risks of specific learning disabilities in preschool left-handed children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá riziky specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je představit rizika specifických poruch učení u dětí v běžných mateřských školách, konkrétně u leváků v předškolním věku. Práce se člení na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které jsou věnovány předškolnímu vývojovému období s jeho specifiky, dále …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the risks of specific learning disabilities in left-handed preschool children. The aim of the bachelor thesis is to present the risks of specific learning disabilities in children in regular kindergartens, specifically in preschoolers. The work is divided into theoretical and research part. The theoretical part contains three chapters, which are devoted to the preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠINDLÁŘOVÁ, Martina. Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Rizika specifických poruch učení u žáků s narušenou komunikační schopností.
Karolína CIBUZAROVÁ -
Metodický materiál zaměřený na předcházení vzniku rizika specifických poruch učení u předškolních dětí
Julie SMOLÍKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Prevence vzniku rizik specifických poruch učení v mateřské škole v Kameničkách
Kristýna Marková -
Komunikační kompetence dětí v riziku specifických poruch učení
Kateřina Chaloupková -
Děti v riziku specifických poruch učení v mateřských školách
Veronika Legnerová