Bc. Karolína STRAKOVÁ

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků

Factors affecting customer buying behavior
Abstract:
V posledních letech dochází ke změnám kupního chování zákazníků. To je ovlivněno nejen současnou pandemií Covid 19, ale i tzv. zrychlenou dobou, kdy se všichni snaží ušetřit čas a peníze, tak čím dál častěji využívají ke svým nákupům internet. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování zákazníků ve vybraných obchodních řetezcích a následně identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování …more
Abstract:
In recent years, there has been a change in customers' purchasing behavior. This is influenced not only by the current Covid 19 pandemic, but also by the so-called accelerated time, when everyone is trying to save time and money, so that they are increasingly using the Internet for their purchases. The aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of customers in selected retail chains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STRAKOVÁ, Karolína. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická