Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků – Bc. Karolína STRAKOVÁ
Bc. Karolína STRAKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Factors affecting customer buying behavior
Abstract:
V posledních letech dochází ke změnám kupního chování zákazníků. To je ovlivněno nejen současnou pandemií Covid 19, ale i tzv. zrychlenou dobou, kdy se všichni snaží ušetřit čas a peníze, tak čím dál častěji využívají ke svým nákupům internet. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování zákazníků ve vybraných obchodních řetezcích a následně identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování …moreAbstract:
In recent years, there has been a change in customers' purchasing behavior. This is influenced not only by the current Covid 19 pandemic, but also by the so-called accelerated time, when everyone is trying to save time and money, so that they are increasingly using the Internet for their purchases. The aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of customers in selected retail chains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAKOVÁ, Karolína. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b16wpj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRAKOVÁ, Karolína. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní chování orientované na zdravé potraviny
Alžběta POLÁKOVÁ -
Nízko a bezsacharidové potraviny na českém trhu
Michaela MICHALOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
Karla Mičkerová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Eva BRYCHTOVÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová