Bc. Karolína STRAKOVÁ

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků

Factors affecting customer buying behavior
Anotace:
V posledních letech dochází ke změnám kupního chování zákazníků. To je ovlivněno nejen současnou pandemií Covid 19, ale i tzv. zrychlenou dobou, kdy se všichni snaží ušetřit čas a peníze, tak čím dál častěji využívají ke svým nákupům internet. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování zákazníků ve vybraných obchodních řetezcích a následně identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování …více
Abstract:
In recent years, there has been a change in customers' purchasing behavior. This is influenced not only by the current Covid 19 pandemic, but also by the so-called accelerated time, when everyone is trying to save time and money, so that they are increasingly using the Internet for their purchases. The aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of customers in selected retail chains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRAKOVÁ, Karolína. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická