Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků – Bc. Karolína STRAKOVÁ
Bc. Karolína STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Factors affecting customer buying behavior
Anotace:
V posledních letech dochází ke změnám kupního chování zákazníků. To je ovlivněno nejen současnou pandemií Covid 19, ale i tzv. zrychlenou dobou, kdy se všichni snaží ušetřit čas a peníze, tak čím dál častěji využívají ke svým nákupům internet. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování zákazníků ve vybraných obchodních řetezcích a následně identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování …víceAbstract:
In recent years, there has been a change in customers' purchasing behavior. This is influenced not only by the current Covid 19 pandemic, but also by the so-called accelerated time, when everyone is trying to save time and money, so that they are increasingly using the Internet for their purchases. The aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of customers in selected retail chains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRAKOVÁ, Karolína. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/b16wpj/.
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Karolína. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování orientované na zdravé potraviny
Alžběta POLÁKOVÁ -
Nízko a bezsacharidové potraviny na českém trhu
Michaela MICHALOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
Karla Mičkerová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Eva BRYCHTOVÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová