Bc. Tereza Moravcová

Bachelor's thesis

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The role of communications in various stages of the product life cycle
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V první obecné části je teoreticky popsán samotný produkt a jeho životní cyklus s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. Z větší části je práce zaměřená na role marketingové komunikace právě v průběhu životního cyklu produktu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. The content of this thesis is mostly focused on the role of marketing communication in various stages …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní