Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Matěj Pajma
Matěj Pajma
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit povědomí o značce Nike a jeho produktech mezi spotřebiteli, určit faktory, které spotřebitele nejvíce ovlivňují při výběru sportovní obuvi a jak velkou částku je ochotný za tyto produkty vynaložit. Tato zjištění jsou následně porovnávána s věkem, pohlavím či ekonomickým statusem spotřebitelů.V teoretické části jsou za pomoci komparace literárních zdrojů charakterizovány nástroje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the awareness of Nike brand and its products among consumers to determine the factors that influence consumers the most when buying sports shoes and the amount of money the consumers are able to spend on these products. The results are then compared by age, sex or economic status of consumers.In the theoretical part the tools of marketing mix, role, positioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Firma v konkurenčním prostředí
Dariia Alekhina -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Aleš Kuboušek -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Marek Trnka -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
The affection of NFT product in the Modern aesthetics
Hang Kwan Hon -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček
Název
Vložil
Vloženo
Práva