Matěj Pajma

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit povědomí o značce Nike a jeho produktech mezi spotřebiteli, určit faktory, které spotřebitele nejvíce ovlivňují při výběru sportovní obuvi a jak velkou částku je ochotný za tyto produkty vynaložit. Tato zjištění jsou následně porovnávána s věkem, pohlavím či ekonomickým statusem spotřebitelů.V teoretické části jsou za pomoci komparace literárních zdrojů charakterizovány nástroje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the awareness of Nike brand and its products among consumers to determine the factors that influence consumers the most when buying sports shoes and the amount of money the consumers are able to spend on these products. The results are then compared by age, sex or economic status of consumers.In the theoretical part the tools of marketing mix, role, positioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses b19wu2 b19wu2/2
22. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
22. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.