Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci – Markéta Dubská
Markéta Dubská
Master's thesis
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Czech television commercial products in relation to media cooperation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická …moreAbstract:
This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45588
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
BARTER V DIVADLE
Eliška Nováková -
Mezinárodní barter - ekonomické a právní aspekty
Adam Hild -
Evoluce peněz (od barteru k bitcoinu)
Illia Lebedenko