Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci – Markéta Dubská
Markéta Dubská
Master's thesis
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Czech television commercial products in relation to media cooperation
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická …viacAbstract:
This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
BARTER V DIVADLE
Eliška Nováková -
Mezinárodní barter - ekonomické a právní aspekty
Adam Hild -
Evoluce peněz (od barteru k bitcoinu)
Illia Lebedenko