Markéta Dubská

Diplomová práce

Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci

Czech television commercial products in relation to media cooperation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická …více
Abstract:
This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45588

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management