Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole – Jana Fráňová
Jana Fráňová
Bakalářská práce
Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole
Using Concept Cartoons to identify students' level of understanding of fractions at lower secondary school
Anotace:
Práce je věnována ověřování znalostí zlomků žáků základní školy s využitím metody Concept Cartoons. První, teoretická, část se zabývá popisem otevřeného přístupu k matematickému vzdělávání, a to zejména metodou Concept Cartoons, následně vystihuje racionální čísla a pojem zlomek v kontextu matematiky základní školy. Praktická část je věnována užití metody Concept Cartoons pro zjišťování úrovně porozumění …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁŇOVÁ, Jana. \textit{Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/b1golq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání, Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Katka Trnovcová -
Využití metody Concept Cartoons v tématu Směsi a jejich složení na základní škole
Eliška Mrázková -
Využití concept cartoons při práci s chybou v matematice na 1. stupni ZŠ
Eva VLČOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons
Jana KRŠKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons
Jana ZELENKOVÁ -
Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky
Adam ČECH -
Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky
Markéta ŠŤASTNÁ -
Česko-anglický průvodce zlomky
Leon Homola
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024