Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku – Denisa Filípková
Denisa Filípková
Bakalářská práce
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Semiotic Analysis of Visual Representation of Men and Women on the Front Pages of the Czech Press
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést repliku Revize Goffmanovy analýzy zobrazování mužů a žen v reklamě (Bell, a další, 2002). Základem této práce je vyhodnocení výsledků mé analýzy, a také porovnání mých výsledků s výsledky původní analýzy a hypotézami, které byly v původní analýze stanoveny. Předmětem mé analýzy je český tisk. Do analýzy jsem zařadila 1 110 fotografií mužů, žen nebo skupiny obou, které …víceAbstract:
The Bachelor's work objective is to carry out Goffman's Gender Advertisements revisited (Bell, a další, 2002) by way of replica. Evaluation of my analysis results is together with comparison of my findings with both the original analysis and hypotheses, which were defined by the original analyses. The subject matter of my analysis is Czech press. 1110 photos of men, women or groups of both are included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Čínské ženy v reklamě v ČLR
Dominika HÁSOVÁ -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková