Průzkum trhu cestovních kanceláří – Bc. Radim Jaroš, DiS.
Bc. Radim Jaroš, DiS.
Bakalářská práce
Průzkum trhu cestovních kanceláří
The Market Research of Travel Agencies
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Průzkum trhu cestovních kanceláří. Hlavním cílem této práce je analyzovat konkurenci cestovní kanceláře MONDI-tour, s.r.o., zjistit potřeby a přání potenciálních zákazníků a navrhnout strategii pro zvýšení konkurenceschopnosti této cestovní kanceláře. Práce je rozdělena do tří hlavních částí – teoretická, analytická a návrhová. První, teoretická část, se zaměřuje na vysvětlení …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is The Market Research of Travel Agencies. The main aim of this work is to analyze the competition of the travel agency MONDI-tour, s.r.o., to find out the needs and the wishes of potential customers and propose a strategy to make this travel agency more competitive. The bachelor thesis is divided into three main parts – theoretical, analytical and design. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/tg6rx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Lada Petránková
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská -
Odpovědnost za vady při poskytování služeb cestovní kanceláří Canaria travel, spol. s r.o.
Zuzana Pučková -
Vliv stárnutí populace na nabídku cestovní kanceláře SIAM TRAVEL INTERNATIONAL s.r.o.
Adéla Šmídová -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
Kristýna Černá