Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě – Bc. Yaroslava Anchutkina
Bc. Yaroslava Anchutkina
Master's thesis
Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě
Abstract:
Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.Abstract:
The work focuses on the issue of irrational purchasing behavior of passengers in rail transport. It also analyzes the factors influencing behavior, such as the relativity of the options offered, the decoy effect, the anchoring effect and the "free" word effect, and subsequent suggestions for improving the marketing policy of railway companies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANCHUTKINA, Yaroslava. \textit{Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b1o5ty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Anchutkina, Yaroslava. Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková