Mystery shopping vybrané sítě kaváren – Nikola POLCAROVÁ
Nikola POLCAROVÁ
Bakalářská práce
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Mystery shopping of a selected network of cafes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody Mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V prvních kapitolách práce je zpracován teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda Mystery shopping. Další kapitoly obsahují představení …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the implementation of marketing research using the Mystery shopping method. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. In the first chapters of the work, a theoretical introduction to the problem is elaborated, where the term marketing research and the mystery shopping method itself are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLCAROVÁ, Nikola. Mystery shopping vybrané sítě kaváren. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Nikola POLCAROVÁ -
Provozní příručka ve franchisingu a její význam
Denisa Kovářová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Manažment a marketing veľkej športovnej akcie
Katarína Kubáňová -
KONCEPCE ALTERNATIVNÍ KAVÁRNY S PRAVIDELNÝMI WORKSHOPY
Marcela Klapilová