Linda Luu

Bachelor's thesis

Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014

Communication activities of Louis Vuitton and Dior in 2014
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis …more
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the communication activities of specific luxury brands and it's aim is to describe and analyse the methods they communicate. The thesis describes a method of communication luxury brands. I choose the communication activities of two leading international fashion house -- Luis Vuitton and Dior. In first part I focused on describing modern marketing of luxury …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46176