Míra otevřenosti politického trhu postkomunistické země typu ČR vstupu malým politickým subjektům - případová studie Nezávislí demokraté (V. Železný) – Mgr. Iveta Kašparová
Mgr. Iveta Kašparová
Bakalářská práce
Míra otevřenosti politického trhu postkomunistické země typu ČR vstupu malým politickým subjektům - případová studie Nezávislí demokraté (V. Železný)
Degree of accesibility of a political market of a post-communist country similar to Czech Republic to entrance of new small political subjects - case study Nezávislí demokraté (V. Železný)
Anotace:
Text celé práce je rozčleněn do dvou částí. První část je obecnou definicí klíčových slov, konkrétním objasněním termínů politický trh, politická nezávislost a malá politická strana. Druhá část práce se dá označit za případovou studii věnující se malé politické straně, která chtěla proniknout na český politický trh prostřednictvím parlamentních voleb v roce 2006. Případová studie popisuje historii …víceAbstract:
The text of the work consists of two main parts. The first part is a general definition of the key words, in concrete it clarifies the terms „a political market“, „a political independence“ and „a small political party“. The second part of the work is a case study of the small Czech political party, which wanted to get in the Czech political market during the parliamentary elections in 2006. This case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h28xl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2007
- Vedoucí: Mgr. Jakub Šedo, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAROVÁ, Iveta. \textit{Míra otevřenosti politického trhu postkomunistické země typu ČR vstupu malým politickým subjektům - případová studie Nezávislí demokraté (V. Železný)}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/b288zg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
How to enter the German market. The case study of Starbucks
Valeriya Nabok -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Kingdom Come: Deliverance - Case Study of Videogame Localization
Martin Neužil -
Liberalizace trhu s plynem v rámci v EU - case study Polsko
Veronika Zapletalová -
Mortgage market and extreme events: Case study of Ukraine.
Kyrylo Potiy -
Social aspects of the demand for local food (case study on farmers’ markets)
Martin Staněk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur