Kristýna ORSÁGOVÁ

Diplomová práce

Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii

Mystery as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku badatelsky orientovaného vyučování a vymezení pojmu "záhada" jako prvku podpory pro badatelsky orientované vyučování v chemii. Jádrem práce je soubor badatelských úloh obsahujících prvek "záhady". Úlohy jsou zpracovány do podoby metodických a pracovních listů, vždy o čtyřech úrovních bádání. Všechny experimenty, které jsou součástí úloh, byly …více
Abstract:
The presented diploma thesis focuses on the characteristics of inquiry-based teaching and the definition of the term "mystery" as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry. The core of the thesis is a set of inquiry tasks containing the element of "mystery". The tasks are processed in the form of methodical sheets and worksheets, each with four inquiry levels. All experiments that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ORSÁGOVÁ, Kristýna. Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie pro 2. stupeň základních škol a střední školy - Učitelství Historie pro střední školy