Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii – Kristýna ORSÁGOVÁ
Kristýna ORSÁGOVÁ
Diplomová práce
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Mystery as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku badatelsky orientovaného vyučování a vymezení pojmu "záhada" jako prvku podpory pro badatelsky orientované vyučování v chemii. Jádrem práce je soubor badatelských úloh obsahujících prvek "záhady". Úlohy jsou zpracovány do podoby metodických a pracovních listů, vždy o čtyřech úrovních bádání. Všechny experimenty, které jsou součástí úloh, byly …víceAbstract:
The presented diploma thesis focuses on the characteristics of inquiry-based teaching and the definition of the term "mystery" as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry. The core of the thesis is a set of inquiry tasks containing the element of "mystery". The tasks are processed in the form of methodical sheets and worksheets, each with four inquiry levels. All experiments that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORSÁGOVÁ, Kristýna. Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie pro 2. stupeň základních škol a střední školy - Učitelství Historie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Aneta LYSÁKOVÁ -
Využití badatelsky orientovaného vyučování v mateřské škole
Vladimíra Kotápišová