Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii – Kristýna ORSÁGOVÁ
Kristýna ORSÁGOVÁ
Master's thesis
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Mystery as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry
Abstract:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku badatelsky orientovaného vyučování a vymezení pojmu "záhada" jako prvku podpory pro badatelsky orientované vyučování v chemii. Jádrem práce je soubor badatelských úloh obsahujících prvek "záhady". Úlohy jsou zpracovány do podoby metodických a pracovních listů, vždy o čtyřech úrovních bádání. Všechny experimenty, které jsou součástí úloh, byly …moreAbstract:
The presented diploma thesis focuses on the characteristics of inquiry-based teaching and the definition of the term "mystery" as an element of support for inquiry-based teaching in chemistry. The core of the thesis is a set of inquiry tasks containing the element of "mystery". The tasks are processed in the form of methodical sheets and worksheets, each with four inquiry levels. All experiments that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ORSÁGOVÁ, Kristýna. Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Ch-Hi 2o zss-ss
Theses on a related topic
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy
Ilona MATONOHOVÁ -
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Aneta LYSÁKOVÁ