Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR – Lucia Tomanová
Lucia Tomanová
Diplomová práce
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
The analysis of preferences of media investments in Czech Rep.
Anotace:
V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.Abstract:
The main topic was the analysis of media investments to TV and internet, what are the trends of investment preferences to various media types and what factors influence these preferences. At the end I made a prognosis how will the TV and internet investments progress in next ten years.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Andrea Veletová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Investice do reklamy dle jednotlivých mediatypů
Lukáš Kozděra -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
Souvislost sledování materiálů zobrazujících násilí a sex na internetu s vybranými aspekty prožívání a rizikového chování v mladší a střední adolescenci
Jiří Kasala -
Konzumace televizních obsahů s využitím alternativních zobrazovacích zařízení a internetu
Martin Čepička -
Prodej a konzumace lokálních zemědělských produktů v Brně a jeho okolí.
Jana Prudíková -
Konzumace mléka a mléčných výrobků v kontextu laktózové a kaseinové intolerance
David PÍCHA -
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
Milan Klugar -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova