Lucia Tomanová

Diplomová práce

Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR

The analysis of preferences of media investments in Czech Rep.
Anotace:
V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.
Abstract:
The main topic was the analysis of media investments to TV and internet, what are the trends of investment preferences to various media types and what factors influence these preferences. At the end I made a prognosis how will the TV and internet investments progress in next ten years.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Andrea Veletová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9607