Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o. – Bc. Stanislav Horák
Bc. Stanislav Horák
Master's thesis
Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
Project of Improvement of Online Marketing Communication in AHORN s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to elaborate a project to improve the online marketing communication in a company AHORN CZ s.r.o.. The first part of the thesis focuses on the theoretical knowledge of selected online marketing tools and the trends in the online communication. The second part analyses a current state of the online marketing communication supplemented by competition analysis and SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Stanislav. \textit{Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/b2r5jd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horák, Stanislav. Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová