Matěj Rudolf
Bakalářská práce
Sociální sítě v českém hokeji
Social media in czech hockey
Anotace:
Česká republika a hokej, to jsou zkrátka dva pojmy, které k sobě nepochybně patří už dlouhou řadu let. Ačkoliv světovým fenoménem je fotbal, v České republice je mezi lidmi mnohem více rozšířeno sledování hokeje. Předmětem této bakalářské práce je proto s hokejem velmi úzce spojená. Práce zkoumá působení českých extraligových klubů ne až tak na ledě, ale spíš mimo něj. Konkrétně řečeno analyzuje aktivitu …víceAbstract:
The Czech Republic and hockey are simply two concepts that have undoubtedly belonged together for many years. Although football is a worldwide phenomenon, in the Czech Republic watching hockey is much more widespread among the people. The subject of this bachelor thesis is therefore very closely related to hockey. The thesis examines the performance of Czech Extraleague clubs not so much on the ice …víceKlíčová slova
sociální síť hokej extraliga marketing merchandising organizace instagram facebook twitter youtube
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Alexander Galba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Sociální sítě v sportovním prostředí
Jakub Hrůza -
Social media marketing strategy for the selected organization
Klára Nentvichová -
Evaluation of the impact of social media in an organization
Cynthia Echendu -
Influence of Social Media on Social Movements during the Arab Spring: Example of Egypt and Tunisia
Seckin Can Aydogan -
Social media marketing neziskových organizací
Kristína Fajtlová -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya
Název
Vložil
Vloženo
Práva