Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace – Mgr. Regina Česenková
Mgr. Regina Česenková
Bakalářská práce
Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace
Destination Marketing of the Czech Republic and Russian Federation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním destinačního marketingu České republiky a Ruska. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů cestovního ruchu a marketingu a seznámení s jednotlivými přístupy k marketingu v oblasti cestovního ruchu a formami marketingu v internetovém prostředí. Praktická část porovnává konkrétní prvky destinačního marketingu – weby agentur, video prezentace a …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on destination marketing in the Czech Republic and Russian Federation. The first part deals with basic terms in tourism and marketing. It introduces attitudes of marketing in tourism and marketing forms on the Internet. The practical part aims on comparison of particular elements in destination marketing – agency’s websites, video presentations and tourist brands.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iia63/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Valeriya Myasnikova