Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic – Bc. Klára Mašková
Bc. Klára Mašková
Bachelor's thesis
Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
The Analysis of Target Groups of Selected Czech TV Stations
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic. Práce pojednává o základních pojmech a definicích v oblasti masové komunikace, konkrétně televizním vysílání v České republice. Televize a jednotlivé programy jsou zdrojem informací, zábavy i vzdělání. Prvotním zájmem každého vysílání je zaujmout pozornost diváka a zvýšit tak sledovanost daného pořadu. Proto …moreAbstract:
The theme of this work is an Analysis of selected Czech television channels and their target groups. The work explains the basic concepts and definitions in the field of mass communication, particularly television broadcasting in the Czech Republic. Television and some programs are a source of information, entertainment and education. The primary interest of each transmission is to attract the viewer …moreKeywords
cílová skupina masmédia share a rating televize televizní divák televizní kanál televizní program televizní vysílání veřejnoprávní a soukromý sektor vysílací časy broadcasting time mass media public and private sector share and rating target group television television broadcasting television program television spectator
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12318/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparace formy a obsahu zpravodajské relace ve veřejnoprávní a soukromé televizi
Tereza ENDRŠTOVÁ -
Neverbální projevy redaktorů v živých vstupech ve zpravodajství veřejnoprávní a soukromé televize na příkladu mimiky a prozódie
Barbora BITTNEROVÁ -
Porovnání veřejnoprávních a soukromých stanic v regionu, způsoby marketingové komunikace a vliv na poslechovost
Zdeněk Koudelka -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
External Audit in Public Administration and its Impacts
Jan Buček