Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic – Bc. Klára Mašková
Bc. Klára Mašková
Bakalářská práce
Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
The Analysis of Target Groups of Selected Czech TV Stations
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic. Práce pojednává o základních pojmech a definicích v oblasti masové komunikace, konkrétně televizním vysílání v České republice. Televize a jednotlivé programy jsou zdrojem informací, zábavy i vzdělání. Prvotním zájmem každého vysílání je zaujmout pozornost diváka a zvýšit tak sledovanost daného pořadu. Proto …víceAbstract:
The theme of this work is an Analysis of selected Czech television channels and their target groups. The work explains the basic concepts and definitions in the field of mass communication, particularly television broadcasting in the Czech Republic. Television and some programs are a source of information, entertainment and education. The primary interest of each transmission is to attract the viewer …víceKlíčová slova
cílová skupina masmédia share a rating televize televizní divák televizní kanál televizní program televizní vysílání veřejnoprávní a soukromý sektor vysílací časy broadcasting time mass media public and private sector share and rating target group television television broadcasting television program television spectator
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12318/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKOVÁ, Klára. \textit{Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/b38w8r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparace formy a obsahu zpravodajské relace ve veřejnoprávní a soukromé televizi
Tereza ENDRŠTOVÁ -
Neverbální projevy redaktorů v živých vstupech ve zpravodajství veřejnoprávní a soukromé televize na příkladu mimiky a prozódie
Barbora BITTNEROVÁ -
Porovnání veřejnoprávních a soukromých stanic v regionu, způsoby marketingové komunikace a vliv na poslechovost
Zdeněk Koudelka -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
External Audit in Public Administration and its Impacts
Jan Buček