Vojtěch Hrdina

Bachelor's thesis

Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka

Use of chatbots in consumer lifecycle
Abstract:
Práce se zaměřuje na popis současné situace na poli automatizace, vymezení životního cyklu zákazníka a dále na popis současné situace na poli chatbotů, jejich základní principy a způsoby použití. Práce si bere za cíl shrnout současné informace z tohoto odvětví a následně pomocí těchto informací provést výzkum chatbotů použitých za účelem komunikace s českými spotřebiteli a také provést jednoduchý experiment …more
Abstract:
The thesis deals with current situation on the field of automation, defining customers lifecycle and further on with current situation on the field of chatbots, their basic principles and ways of use. The main goal of thesis is to summarize current information from this field and further on the research of chatbots used to communicate with Czech customers and also to set up an experiment in order to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Nikol Stolle

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77106

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management