Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka – Vojtěch Hrdina
Vojtěch Hrdina
Bakalářská práce
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Use of chatbots in consumer lifecycle
Anotace:
Práce se zaměřuje na popis současné situace na poli automatizace, vymezení životního cyklu zákazníka a dále na popis současné situace na poli chatbotů, jejich základní principy a způsoby použití. Práce si bere za cíl shrnout současné informace z tohoto odvětví a následně pomocí těchto informací provést výzkum chatbotů použitých za účelem komunikace s českými spotřebiteli a také provést jednoduchý experiment …víceAbstract:
The thesis deals with current situation on the field of automation, defining customers lifecycle and further on with current situation on the field of chatbots, their basic principles and ways of use. The main goal of thesis is to summarize current information from this field and further on the research of chatbots used to communicate with Czech customers and also to set up an experiment in order to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Nikol Stolle
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová