Vojtěch Hrdina

Bakalářská práce

Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka

Use of chatbots in consumer lifecycle
Anotace:
Práce se zaměřuje na popis současné situace na poli automatizace, vymezení životního cyklu zákazníka a dále na popis současné situace na poli chatbotů, jejich základní principy a způsoby použití. Práce si bere za cíl shrnout současné informace z tohoto odvětví a následně pomocí těchto informací provést výzkum chatbotů použitých za účelem komunikace s českými spotřebiteli a také provést jednoduchý experiment …více
Abstract:
The thesis deals with current situation on the field of automation, defining customers lifecycle and further on with current situation on the field of chatbots, their basic principles and ways of use. The main goal of thesis is to summarize current information from this field and further on the research of chatbots used to communicate with Czech customers and also to set up an experiment in order to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Nikol Stolle

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77106

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management