Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami – Tereza Teislerová
Tereza Teislerová
Bachelor's thesis
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Customer typology of the company engaged in leisure activities
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat typického zákazníka tanečního studia Firefly, a to za účelem ověření správného a efektivního nastavení filozofie firmy. Teoretická část rozebírá marketingový výzkum, dotazníkové šetření a chování spotřebitele. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření snažím identifikovat osobu typického zákazníka a následně vyvodit doporučení ke zkvalitnění …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to identify a typical customer of Firefly dance studio in order to verify the correct and effective philosophy of the company. The theoretical part is dedicated to market research, market segmentation, and questionnaire and consumer behaviour. The purpose of the empiric part is to find out the typical customer, using the method of anonymous questionnaires to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50271
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová