Proposal of a marketing campaign for a selected brand – Natálie ANDĚLOVÁ
Natálie ANDĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Communication campaign proposal for a selected brand
Abstract:
The thesis explores the development of a marketing campaign proposal for COCAT, s small, woman-owned fashion brand, aimed at engaging generation Z. Through a combination of quantitative and qualitative research methods, including interviews and a survey, the study confirms several key assumptions about the preferences and behaviour of Generation Z. Findings highlight the effectiveness of creative, …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem návrhu marketingové kampaně pro COCAT, malou módní značku, kterou vlastní žena a která se zaměřuje na oslovování generace Z. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně rozhovorů a průzkumu, studie potvrzuje několik klíčových předpokladů o preferencích a chování generace Z. Zjištění zdůrazňují účinnost kreativního, relevantního …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANDĚLOVÁ, Natálie. Proposal of a marketing campaign for a selected brand. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Carla Soquessa -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích společnosti COEX, s.r.o.
Markéta Pažoutová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Dagmar Simonová