Natálie ANDĚLOVÁ

Bachelor's thesis

Proposal of a marketing campaign for a selected brand

Communication campaign proposal for a selected brand
Abstract:
The thesis explores the development of a marketing campaign proposal for COCAT, s small, woman-owned fashion brand, aimed at engaging generation Z. Through a combination of quantitative and qualitative research methods, including interviews and a survey, the study confirms several key assumptions about the preferences and behaviour of Generation Z. Findings highlight the effectiveness of creative, …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem návrhu marketingové kampaně pro COCAT, malou módní značku, kterou vlastní žena a která se zaměřuje na oslovování generace Z. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně rozhovorů a průzkumu, studie potvrzuje několik klíčových předpokladů o preferencích a chování generace Z. Zjištění zdůrazňují účinnost kreativního, relevantního …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ANDĚLOVÁ, Natálie. Proposal of a marketing campaign for a selected brand. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/