Proposal of a marketing campaign for a selected brand – Natálie ANDĚLOVÁ
Natálie ANDĚLOVÁ
Bakalářská práce
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Communication campaign proposal for a selected brand
Abstract:
The thesis explores the development of a marketing campaign proposal for COCAT, s small, woman-owned fashion brand, aimed at engaging generation Z. Through a combination of quantitative and qualitative research methods, including interviews and a survey, the study confirms several key assumptions about the preferences and behaviour of Generation Z. Findings highlight the effectiveness of creative, …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem návrhu marketingové kampaně pro COCAT, malou módní značku, kterou vlastní žena a která se zaměřuje na oslovování generace Z. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně rozhovorů a průzkumu, studie potvrzuje několik klíčových předpokladů o preferencích a chování generace Z. Zjištění zdůrazňují účinnost kreativního, relevantního …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANDĚLOVÁ, Natálie. Proposal of a marketing campaign for a selected brand. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Carla Soquessa -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích ve vybrané neziskové organizaci
Klára Schmidtová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro vybranou organizaci
Markéta Zvěřinská