Natálie ANDĚLOVÁ

Bakalářská práce

Proposal of a marketing campaign for a selected brand

Communication campaign proposal for a selected brand
Abstract:
The thesis explores the development of a marketing campaign proposal for COCAT, s small, woman-owned fashion brand, aimed at engaging generation Z. Through a combination of quantitative and qualitative research methods, including interviews and a survey, the study confirms several key assumptions about the preferences and behaviour of Generation Z. Findings highlight the effectiveness of creative, …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem návrhu marketingové kampaně pro COCAT, malou módní značku, kterou vlastní žena a která se zaměřuje na oslovování generace Z. Prostřednictvím kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně rozhovorů a průzkumu, studie potvrzuje několik klíčových předpokladů o preferencích a chování generace Z. Zjištění zdůrazňují účinnost kreativního, relevantního …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ANDĚLOVÁ, Natálie. Proposal of a marketing campaign for a selected brand. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/