Viktorija Bessenyey

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace

Marketing comunication of a company: A proposal of a company design
Abstract:
Tato práce se věnuje firemní marketingové komunikaci, prostředkům, které využívá k zasažení svých cílových skupin. V teoretické části jsou zkoumány nejdůležitější aspekty firemní komunikace, zejména pak komunikace firmy skrze jednotný vizuální firemní styl. V praktické části se pak tyto poznatky aplikují na konkrétní firmu, kde je popsán její současný styl vizuální komunikace a následně navržen její …more
Abstract:
This work focuses on corporate marketing communication means which are used to reach its target groups. In the theoretical part, important aspects of corporate communications are examined, especially the communication of the company through a unified corporate visual identity. In the practical part these findings are applied to a particular company, it describes its current model of communication and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Martin Seko

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69653