Tina Chaibiová
Bachelor's thesis
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké a jak rozdílné postoje mají k neetické reklamě skupiny adolescentů oproti jedincům stařeckého věku. Konkrétně se práce zaměřuje na klamavé reklamy. Teoretická část obsahuje popis klíčových slov a základní problematiky, kterou se tato práce zabývá. Praktická část obsahuje rozbor tří kauz v minulosti řešených Radou pro reklamu a analyzuje výsledky dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out if and what types of different mindsets do groups of adolescents and elderly people have towards unethical advertising. Thesis is specifically focused on misleading advertising. Theoretical part describes key words and the main issues that the thesis is focusing on. Practical part contains a breakdown of three cases that were in the past investigated by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights