Empatie-základní prostředek komunikace s klientem – Tereza POLACHOVÁ
Tereza POLACHOVÁ
Bakalářská práce
Empatie-základní prostředek komunikace s klientem
Empathy - a basic means of communication with the client
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá empatií, jakožto základní prostředek komunikace s klientem. Hlavním cílem práce, která se skládá pouze z teoretické části, je na základě analýzy odborné literatury popsat pojmy empatie a komunikace, zaměřit se na to, jak se empatie v komunikaci projevuje. Dále, jak bychom tyto znalosti mohli využít v komunikaci s klientem. V kapitole první, věnované pouze empatii, práce …víceAbstract:
This thesis is about empathy as the fundamental means of the communications with the client. The main goal of this work, which consists only of a theoretical part is based on the analysis of scientific literature to describe the concepts of empathy and communications, to focus on how empathy in communications occurs. Furthermore, as we could use this knowledge in communication with the client. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 22. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Kaniová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLACHOVÁ, Tereza. Empatie-základní prostředek komunikace s klientem. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
VLIV TRÉNINKU NENÁSILNÉ KOMUNIKACE NA EMPATII
Michal KEJNOVSKÝ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Kateřina Pekárková -
Aktivní naslouchání u studentů psychologie
Jošua Křišťan BLAŽEK -
Charakteristika verbální a neverbální komunikace u sociálních pracovníků v P-centru v Olomouci.
Veronika ŽLEBKOVÁ