Tereza POLACHOVÁ

Bakalářská práce

Empatie-základní prostředek komunikace s klientem

Empathy - a basic means of communication with the client
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá empatií, jakožto základní prostředek komunikace s klientem. Hlavním cílem práce, která se skládá pouze z teoretické části, je na základě analýzy odborné literatury popsat pojmy empatie a komunikace, zaměřit se na to, jak se empatie v komunikaci projevuje. Dále, jak bychom tyto znalosti mohli využít v komunikaci s klientem. V kapitole první, věnované pouze empatii, práce …více
Abstract:
This thesis is about empathy as the fundamental means of the communications with the client. The main goal of this work, which consists only of a theoretical part is based on the analysis of scientific literature to describe the concepts of empathy and communications, to focus on how empathy in communications occurs. Furthermore, as we could use this knowledge in communication with the client. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivana Kaniová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLACHOVÁ, Tereza. Empatie-základní prostředek komunikace s klientem. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studií

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce